perjantai 16. lokakuuta 2015

Rentoutumista ja hyvää oloa.


Kuvassa Mr Pershwallin valokuvatapetti. Oli varmaan minun myydyin valokuvatapetti ko olin Värisilmässä töissä, kaunisahan tämä on.

Sopii moneen tilaan, kotiin ja julkisiin tiloihin.



Liian pitkään on taas mennyt ,että olen käynyt kosmetologilla. Tänään aamusta kävin ystäväni Heidin käsittelyssä ja voin sanoa, että tekipä pitkästä aikaa hyvää. Heidihän valmistui elokuussa Diplomi Kosmetologiksi, jonka juhlista oli myös postausta täällä blogini puolella.

Viimeksi oltiinki juhlien merkeissä nähty, joten asiaa riitti eli ei ihan nukkuessaan mennyt tämä käynti :) Heidi teki minulle syväpuhdistuksen ja laittoi kasvoille ihania luonnonmukaisia naamioita ja lopuksi öljysi kasvoni. Sainhan aina välissä käsi ja päähierontaa, ko naamiot vaikutti kasvoissa...oi kuinka rentouttavaa.




Eilen tulikin kotona rehkittyä, nimittäin pesin keskikerroksesta useamman ikkunan, pyhin pölyt, imuroin ja pyyhkäsin vielä lattiat. Matot ja petivaatteet oli ulkona. Olikin illalla ihana saunapuhtaalla iholla kömpiä puhtaisiin pellavalakanoihin. Pellavalakanoista onki tullut yx suosikki juttu. Talveksi vois ostaa tummemmat. Muutenkin ko talvi tulee haluttaa sisustaa kotia vähän tummemmilla tekstiileillä. Työhuoneen verhot pitäis vielä silittää ja vaihtaa myös tummemmat verhot sinne.
Makuuhuoneen matonki käänsi toisinpäin tummemmaksi, on nimittäin kaksipuoleinen eli toimii kesä/talvimattona :)

Tänään nuoripari aikoikin siivota yläkerran ja nuorempi aikoi siivota oman huoneen. Aula taitaakin jäädä minulle siivottavaksi. Lupasinki kaikki viedä ulos syömään, joten ulkoruokinnalla mennään tämä päivä :) Sekin yksi rentoutumis keino. Tyttö oli tuonut filmin illaksi ja äiti saa kuuleman varata nessuja illaksi, on sen verran herkkä filmi. Nyt siivoileen ja sitten palkitteen koko poppoo hyvällä ruoalla.

Perjantai illan kevennys vielä...

Sanoin Heidille, että olisit 10-vuotta voinut minua nuorentaa...heidi tarjos tällaista kahvi mottia mulle ko juotiin kahvit kasvohoidon jälkeen :)




Olen kosmetologi, en taikuri!   ( Heh, heh...)



Ihanaa perjantaita sinne ja rentoudutaan!!!


Päivi S




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti